- POZOR! Od pondělí 23.12.2019 až do středy 1.1.2020 máme zavřeno. Více informací.

Reklamace

Pro urychlení vyřízení reklamace můžete využít následující formuláře. Naleznete zde pokyny, jak postupovat při různých typech reklamací zboží, které jste u nás nakoupili.

Vždy si zkontrolujte stav zásilky ihned při převzetí.

 

Výměna zboží

Formulář pro výměnu zboží ke stažení.

Pokud jste si objednali nevhodné zboží (např. špatná velikost), můžete jej zaslat společně s vyplněným formulářem zpět na adresu TAVOČER s.r.o., Dobronická 1257, 148 00 Praha 4. V případě výměny zboží zákazníkovi nevzniká právo na úhradu poštovného. 

 

Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní ke stažení.

V případě odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní zákazník nemá nárok na úhradu dopravy.

 

Reklamace zboží (odstoupení od kupní smlouvy)

Reklamační protokol ke stažení.

Při reklamaci zboží (odstoupení od kupní smlouvy) má zákazník nárok na vrácení dopravného, vždy ale pouze ve výši nejlevnější možné dopravy na adresu zákazníka.

 

Reklamace u dopravců

Každý dopravce má svůj vlastní postup při reklamacích, neexistuje univerzální řešení. 

Česká pošta (Balík do ruky i Balík na poštu) - reklamaci je třeba podat na pobočce České pošty.

DPD - zákazník musí při převzetí zásilky sepsat prokotol o převzetí poškozeného zboží s řidičem společnosti, 

Intime - při poškození zásilky, doručované společností Intime, je potřeba se obrátit na e-mailovou adresu reklamace@intime.cz

Zásilkovna - poškození zásilky je třeba řešit ihned na výdejním místě při převzetí zásilky. 

Naše vlastní doprava - poškození zásilky je třeba řešit ihned s naším řidičem při převzetí zásilky.