POZOR. Ve středu 1. a 8. května 2024 bude prodejna zavřená. Děkujeme za pochopení.

12 tipů, jak si vybrat stěhovací firmu II

Publikováno: 10. 7. 2016

Přemýšlíte o stěhování, ale řekli jste si, že podruhé do stejné řeky nevstoupíte a že tedy už nikdy nebudete stěhovat sami? Nechcete se sedřít při stěhování těžkých břemen bez stěhovací techniky? Už máte dost nekvalitního balení papírových balíků s knihami, obalování papírových krabic s oblečením doma na koleni? Tak se pusťte do hledání spolehlivé a kvalitně pracující stěhovací firmy.

Samozřejmě ani tady není první firma, která se vám v prohlížeči počítače po zadání hesla stěhovací firma, objeví, zárukou úspěchu. I tady je nutné hledat, prověřovat, ptát se. Ale uvidíte, že čas, který zainvestujete do hledání, se vám vyplatí. Nejenže s největší pravděpodobností ušetříte spoustu peněz, ale jako vedlejší produkt najmutí si stěhovací firmy zcela jistě ušetříte spoustu času a svoje duševní zdraví, protože všechny stresy se stěhováním rázem odpadnou.

Začněte tedy stěhovací firmu hledat s plným nasazením. Pokud jste již vybaveni seznamem potenciálních stěhovacích firem, které jsou podle vás tím pravým – jejich nabídka se přesně shoduje s vaší poptávkou, začněte jednat a přejděte v rámci příprav na stěhování do další fáze. Zmapujte tedy webové stránky stěhovacích firem, přečtěte si sekci doporučení nebo odezvy zákazníků. Uvidíte, že ze seznamu stěhovacích firem budou jednotlivé společnosti zaměřené na balení a stěhování postupně ubývat až nakonec zůstanou tři nebo čtyři.

Kontaktujte tedy tento užší výběr a požádejte je o odhad ceny. Buďte co nepřesnější ve výčtu svých požadavků a přání, stěhovací firmě a jejím zaměstnancům tím při vypočítávání předběžné ceny hodně pomůžete a s největší pravděpodobností se přiblížíte ceně reálné. Ale přeci jen počítejte s tím, že finální cena za provedené úkony – tedy balení, transport a vlastně celé stěhování bude o trochu jiná, protože cena za jednotlivé úkony se také odvíjí od hmotnosti stěhovaných balíků, krabic, nebo přepravek.

autor:
Jiří Novák

marketingový specialista


Související zboží