Kategorie
Kategorie

Balící papíry, díl 2.: Bílý papír

Publikováno: 16. 3. 2016

Pokud před vámi leží nelehký úkol zabalení produktu, který je nutné expedovat nebo jen přijatelně zabalit, přičemž estetická rovina celkového vzezření až tolik hodnocena nebude, sáhněte určitě po nějakém druhu balicího papíru.
 
Balení do papíru je rychlé, nenáročné, levné, díky možnosti dalšího využití materiálu i ekologické a hlavně ve vztahu k balenému zboží i spolehlivé. Pokud z nějakého důvodu nechcete využít služeb hnědého papíru, nezoufejte, ještě pořád můžete papír použít. Kromě hnědého existuje ještě papír bílý!
 
K radosti všech a v zájmu unifikace, bez níž by se mohly vyskytnout problémy a nedorozumění, se i bílý papír nabízí v totožných rozměrech jako papír hnědý, tedy sedmdesát centimetrů na jeden metr. I váha, čtyřicet gramů na čtvereční metr, je stejná. Jedinou odlišností je skutečně pouze barva. Do takto zbarveného papíru můžete balit jakékoliv zboží a být si přitom jisti, že zabalený předmět nedojde újmy ani během procesu balení a rozbalování, ani při transportu.
 
Tuhý papír dokonale ochrání bezprostředně předmět samotný nebo kartonovou krabici, do které je zavřen kvůli svým nestandardním rozměrům nebo potenciální možnosti poškození. Ať už tedy balíte v rámci výkonu své profese v expedičních službách nebo potřebujete odeslat balíček soukromě, stěhujete, převážíte nebo skladujete, vyberete-li si na pomoc balicí papír, určitě neuděláte chybu.
 
Papír můžete skladovat prakticky kdykoliv a mít ho tak neustále po ruce, dokud se nenaskytne vhodná příležitost použít ho jako podklad do krabic a přepravek chránící předmět před znečištěním, výplňový materiál ve formě papírové drtě, střiže nebo prostě zmačkaný na kousky jako výstelku kartonových krabic či jako již zmíněný obalový materiál. Papír oplývá jedinečnými vlastnostmi, jakými jsou pevnost, lehkost, ohebnost a minimální tloušťka a bezzápachovost, takže do něj bez obav můžete balit i drobné předměty denní potřeby, které jistě hned po vybalení využijete jako je keramika nebo nádobí.

autor:
Jiří Novák

marketingový specialista


Související zboží