800 377 773 / [email protected]
Publikováno: 16. 3. 2016
I tak jednoduchá věc, jako je běžný provázek, dokáže při balení odvést skvělou službu.
Není náhodou, že ty nejlepší věci na světě jsou i ty nejjednodušší, v jejich prostotě a minimalismu se skrývá dokonalost prověřená minimálně stovkami let v životě našich předků, jimž se zlepšování jejich života stalo životní cestou i cílem. Naštěstí z jejich poznatků můžeme nyní čerpat a zpříjemňovat si život starými, ale přesto nebo právě proto skvělými vynálezy. Místo mezi nimi určitě zaujímá i bavlněný motouz, který se hodí k vázání, zavazování, přivazování a obvazování všeho druhu.
Díky své spolehlivosti a dostupnosti je oblíbený mezi všemi generacemi uživatelů, kteří se ke klasice v podobě bavlněného motouzu namotaného na kartonové dutince vždy rádi vracejí. V dnešní přetechnizované době se rovná malému zázraku najít něco tak jednoduchého a přitom efektivního a elegantního jako je motouz. Možná právě díky dětským vzpomínkám nás všech a nostalgickému kouzlu, které ho zahaluje, jsme rádi, když se k němu můžeme obrátit s žádostí o pomoc třeba při nutnosti svázat svazek novin, obalení balíku nebo převázání krabic před jejich uskladněním ve sklepě, garáži nebo na půdě.
Bavlněný motouz je nejenom levný, ale i velmi skladný a díky svým perfektním vlastnostem, které se uplatňují daleko za hranicemi světa balení a obalových materiálů, tolik oblíbený. Motouz je velmi univerzální a tak najde své uplatnění i v kanceláři, skladu, obchodě nebo v domácnosti. Vázat nebo ovazovat s ním můžete předměty různých rozměrů. Výsledkem bude vždy úhledně zabalený balík, který se jen tak nerozváže.
Ba co víc, během transportu toho snese opravdu hodně a do místa určení se dostane bez nejmenší chybičky na kráse, natož pak na funkci. Pokud nejste z těch, kdo s důvěrou podlehnou prvnímu zlepšováku, pak je bavlněný motouz se svou historií prověřených akcí tou vhodnou volbou. Motouz můžete po rozbalení balíku znovu použít a šetřit tím peníze i naši planetu. K izolepě už se nebudete chtít vrátit.
autor:
Jiří Novák
marketingový specialista