POZOR. Ve středu 1. a 8. května 2024 bude prodejna zavřená. Děkujeme za pochopení.

Do čeho ještě balit? III

Publikováno: 12. 9. 2016

Každý z nás se někdy ocitne v situaci, kdy říci si jednoduše „dost!“ prostě nestačí a je třeba přejít od slov k činům a začít jednat. Pokud jste obklopeni hromadou věcí, ale užíváte jen malé procento z nich, zakopáváte o krabice a tašky rozestavěné po chodbách i po obvodu obytných pokojů, je asi něco špatně. Je třeba vzniklou situaci řešit, protože jste se evidentně stali oběťmi svých věcí a máte jich doma prostě moc. Existuje jednoduché řešení, jak nastalý problém jednou pro vždy vyřešit.

Zbytečnosti a dlouhodobě nepoužívané věci je třeba zabalit do krabic, přepravek, naskládat je do tašek, obalit je, zavázat a zalepit do boxů a uskladnit na půdě, nebo ve sklepě. Ke splnění této na první pohled nesplnitelné mise vám může pomoci několik materiálů, které bychom mohli při troše dobré vůle označit za obalové, ačkoliv jejich primární účel byl úplně jiný. Jak a kde najít obaly, které dokonale poslouží jako materiály užívané k balení, zabalení a obalovaní v případě, že se tyto profesionální výrobky zrovna nenachází ve vašem dosahu?

Odpověď je jednoduchá, všechno, co potřebujete k balení, najdete buď doma, nebo v kanceláři. Taky se vy i vaši kolegové v práci potýkáte s velkým množstvím papíru, který vlastně nemá žádný účel? Ať už se jedná o vytištěné dokumenty, rozlepené obálky, nebo zbytky jiných papírových obalů, rozhodně tento papírový odpad nevyhazujte.

Pokud je vaše kancelář vybavena skartovacím zařízením, určitě ho použijte, pokud ne, sáhněte ke klasickým nůžkám a dejte se do stříhání. Na konci procesu stříhání, řezání a trhání vás čeká odměna v podobě dokonalého výplňového materiálu, kterým můžete vystlat krabice i boxy určené k odeslání. Kancelářský odpad tak dokonale poslouží jako alternativa balicího a výplňového materiálu, pokud vás tlačí čas, nebo hmotná nouze. Dívejte se tedy na všechno kolem sebe jinýma očima a uvidíte, že téměř cokoliv lze proměnit v obal, nebo výplň obalu.

autor:
Jiří Novák

marketingový specialista


Související zboží