POZOR. Ve středu 1. a 8. května 2024 bude prodejna zavřená. Děkujeme za pochopení.

Eco - balení II

Publikováno: 10. 10. 2016

Jakkoliv si myslíte, že jste v případě možností, které nám dnešní trh otevírá v oblasti balení a balicích materiálů, zběhlí, možná jen pro stromy nevidíte les. Balicích materiálů je nepřeberné množství a některé z nich je možné najít jen na některých malých, nebo lokálních trzích. Naštěstí i v tak praktické sféře lidského počínání, jakým obalování předmětů do ochranných obalů za účelem jejich protekce, nebo v zájmu zachování překvapení do posledního momentu, jedná-li se o balení dárků, existuje teoretická sféra. A z té je možné díky internetu čerpat a nechat se inspirovat nejen novými balicími technikami, ale i zcela novými, recyklovanými, nebo z hlediska ekologie jedinečnými balicími materiály.

Inspirace je všude kolem nás a propojit každodenní život se vším, co nabízí jako potenciální balicí a obalový materiál je, zdá se, posledním módním trendem pro všechny, komu není osud vyhozených materiálů všeho druhu použitých k zabalení a obalení, lhostejný.

Jistě také patříte mezi ty, kteří si schovávají dárkové papírové tašky. Lze do nich zabalit prakticky cokoliv a vlastně bez nutnosti umět balit, nebo obalovat, protože předměty do tohoto papírového obalu jednoduše vložíte a pak už ho jen předáte. Je to jednoduché. Ale je to ekologické? Může být! Jen pokud dodržíte několik zásad dalšího nakládání s tímto veskrze univerzálním obalovým materiálem.

Pokud si tašky schováváte, máte nakročeno k alternativnímu způsobu balení předmětů, který je šetrný k životnímu prostředí. Všechno co totiž musíte, je použít papírovou tašku znovu. A nejlépe ještě jednou a ještě, zkrátka dokud do ní balit lze. Papírové tašky jsou vcelku levným balicím materiálem a díky svému designu jsou vyhledávanou náhradou balicího papíru. Pokud vám záleží na obalu stejně jako na obsahu, můžete svým potřebám a nárokům na obalový materiál dárkovou papírovou tašku přizpůsobit tím, že ji rozstříháte na jednotlivé díly, z nichž poté složíte zcela nový obal.

autor:
Jiří Novák

marketingový specialista


Související zboží