Jak vybrat víno pro obchodní partnery?

Jak vybrat víno pro obchodní partnery?

Nejčastějším a současně stále nejoblíbenějším poděkováním za spolupráci v uplynulém roce je láhev dobrého vína. Navíc, pokud koupíte tiché víno - tedy ne šumivé, a jedna láhev i s propagačním obalem nebude stát více než 500 korun, můžete si tyto dárky odečíst z daní jako propagační předměty.

 

Podle čeho ale vybrat konkrétní víno? Pokud máte mlsný vinný jazýček, není nic jednoduššího než ochutnávat, ochutnávat a ochutnávat. Vítěz může putovat na stůl klientům a vy si budete jisti svým dobrým výběrem.
 

Pokud vínu zrovna neholdujete a rozdíl vidíte pouze mezi červeným, bílým a růžovým, je na místě svěřit výběr odborníkům. Každý rok probíhá několik vinařských soutěží. Národní vinařské centrum pořádá od roku 2001 Salon vín České republiky a oblíbená je také soutěž Grand Prix Vinex. Ta se řadí mezi nejvýznamnější soutěže s mezinárodní účastí v České republice. Tento rok bylo národním vítězem za Českou republiku víno Ryzlink rýnský, 2008, pozdní sběr z vinařství MARCUSWINE TRADING a.s. z Brna. Ale určitě nešlápnete vedle ani s vítězem z let minulých.
 

Jak kreativně zabalit láhev vína jsme už na blogu popisovali. V zásadě ale platí, že při balení nejprve myslete na způsob doručovaní. Pokud budete dárek předávat sami, není nutné láhev nijak zvlášť balit a stačí jí vložit do papírové tašky nebo krabice na víno. Ty můžete ovázat stuhou ve firemní barvě nebo použít samolepky s logem. V případě delší cesty od vás ke klientovi, je vhodné obal vyložit výplňkovým materiálem nebo zvolit polystyrenový obal, do kterého láhev přesně padne. Přeci jen pošťáci v době největší vánoční vytíženosti nezachází s každým balíčkem jako s pokladem.

 

Myslete na poděkování pro vaše klienty co nejdříve a nepřidělávejte si zbytečné starosti s balením a doručením.