- POZOR! Z důvodu vládního nařízení od 22.10. do 3.11. osobní odběr zboží pouze po předchozí objednávce. Zasílání zboží funguje bez omezení. 28.10. zcela zavřeno. Děkujeme za pochopení. 

Jak vybrat víno pro obchodní partnery?

Jak vybrat víno pro obchodní partnery?

Nejčastějším a současně stále nejoblíbenějším poděkováním za spolupráci v uplynulém roce je láhev dobrého vína. Navíc, pokud koupíte tiché víno - tedy ne šumivé, a jedna láhev i s propagačním obalem nebude stát více než 500 korun, můžete si tyto dárky odečíst z daní jako propagační předměty.

 

Podle čeho ale vybrat konkrétní víno? Pokud máte mlsný vinný jazýček, není nic jednoduššího než ochutnávat, ochutnávat a ochutnávat. Vítěz může putovat na stůl klientům a vy si budete jisti svým dobrým výběrem.
 

Pokud vínu zrovna neholdujete a rozdíl vidíte pouze mezi červeným, bílým a růžovým, je na místě svěřit výběr odborníkům. Každý rok probíhá několik vinařských soutěží. Národní vinařské centrum pořádá od roku 2001 Salon vín České republiky a oblíbená je také soutěž Grand Prix Vinex. Ta se řadí mezi nejvýznamnější soutěže s mezinárodní účastí v České republice. Tento rok bylo národním vítězem za Českou republiku víno Ryzlink rýnský, 2008, pozdní sběr z vinařství MARCUSWINE TRADING a.s. z Brna. Ale určitě nešlápnete vedle ani s vítězem z let minulých.
 

Jak kreativně zabalit láhev vína jsme už na blogu popisovali. V zásadě ale platí, že při balení nejprve myslete na způsob doručovaní. Pokud budete dárek předávat sami, není nutné láhev nijak zvlášť balit a stačí jí vložit do papírové tašky nebo krabice na víno. Ty můžete ovázat stuhou ve firemní barvě nebo použít samolepky s logem. V případě delší cesty od vás ke klientovi, je vhodné obal vyložit výplňkovým materiálem nebo zvolit polystyrenový obal, do kterého láhev přesně padne. Přeci jen pošťáci v době největší vánoční vytíženosti nezachází s každým balíčkem jako s pokladem.

 

Myslete na poděkování pro vaše klienty co nejdříve a nepřidělávejte si zbytečné starosti s balením a doručením.