POZOR. Ve středu 1. a 8. května 2024 bude prodejna zavřená. Děkujeme za pochopení.

Nejnovější trendy v balení vánočních dárků III

Publikováno: 30. 11. 2016

S vánočními dárky je každoročně potíž. Ne snad tak s jejich výběrem a nákupem jako spíše s věčným dilematem, které se jich týká – balit, či nebalit? A pokud si na zadanou otázku odpovíme kladně, do čeho předmět, který má někoho z našich blízkých potěšit na Štědrý den pod stromečkem, zabalit, aby to bylo nejen pěkné, ale i moderní a v ideálním případě i ekologické? Říká se neposuzuj knihu podle obalu, ale můžeme stejného úsloví užít i v případě vánočního dárku? Může se v nehezkém obalu skrývat krásný vánoční dárek? Jistě může, ale pokud jsme investovali dobrý úmysl, fantazii, čas a v neposlední řadě peníze do výběru dárku, proč si trochu nepohrát i s tím, do čeho ho zabalíme?

Trendem posledních let v oblasti balení je recyklace a to se ani s příchodem vánočních svátků nezměnilo. Pokud se chcete svézt na ekologické vlně a zároveň neprezentovat vámi vybrané vánoční dárky v obalu, který vytváří spíše industriální, než vánoční atmosféru, zkuste nějakou pěknou látku. Látka je tento rok favoritem mezi balicími materiály. Lze ji sehnat v různých barvách a s množstvím vzorů, můžete do ní díky variabilitě rozměrů zabalit téměř cokoliv a hlavně – obal, který zbyde po rozbalení dárku, obdarovaný může klidně využít k jinému účelu.

Nápad balení předmětů do látky pochází z Japonska, kde se této staré technice říká Furoshiki. Nejen, že je výsledný balíček velmi originálním příspěvkem pod vánočním stromkem a ihned upoutá pozornost, ale balení do látky je vysoce ekologické.

Pokud tedy doma máte zbytky barevných látek, neváhejte a vánoční dárky na tento rok zabalte do nich. Uvidíte, že se vám vaše snaha přijít s neotřelým řešením balení dárků vyplatí. Potěšíte nejen obdarovaného, kterému dárkem date vlastně dárky dva, ale v neposlední řadě životní prostředí, které bude mít den po vánocích co dělat s náporem papírových a plastových obalů, takže přírodě váš malý zásah do ekologie určitě příjde vhod.

autor:
Jiří Novák

marketingový specialista


Související zboží