800 377 773 / [email protected]
Publikováno: 16. 3. 2016
Plastové přepravky usnadňují manipulaci s různými druhy zboží, včetně masných výrobků.
Přenášení věcí z místa na místo, nedostatek rukou, tíha padající k zemi a stres z toho, že se přenášený předmět skutečně rozbije o silnici nebo betonovou podlahu skladu, to bohužel není výjimečná situace. Naštěstí má každý problém řešení a řešením nepříjemné situace spojené s přenášením velkého množství těžkých předmětů je plastová přepravka.
Transport masa ze skladu na pulty obchodů nebo z automobilu do skladu nikdy nebyl tak jednoduchý a pohodlný. Plastová přepravka je univerzální spolehlivá pomůcka, jejímž hlavním účelem je usnadnit tomu, kdo manipuluje s potravinami, výrobky nejrůznějších velikostí a tvarů vyrobených ze široké škály materiálů nebo například s menším zbožím ve skladu. Plastová přepravka je o rozměrech 600*400*200 milimetrů po obou stranách vybavena hned dvěma otvory k prostrčení rukou, takže její přenášení z místa na místo je snadné a i s větší váhovou zátěží není problém přepravku zvednout a v místě určení zase položit.
Vysoce kvalitní červený plast umožňuje použití přepravky v potravinovém průmyslu, ATEST pro styk s potravinami je u přepravky povinnou výbavou. Plastové přepravky na maso a uzeniny užívané v řeznictví mezi vzhledově podobnými alternativami vynikají vysokou stohovací nosností, která činí při nosnosti jedné přepravky třicet kilogramů až pět set kilogramů. Řeznická přepravka je díky použitému kvalitnímu materiálu vysoce spolehlivým pomocníkem v řeznictví a zárukou dlouholeté spokojenosti uživatelů – v jejím případě nehrozí zkroucení ani prolomení dna.
Přepravka se pyšní kvalitou plynoucí z faktu, že se jedná o stoprocentně český výrobek. Při své lehkosti díky použití sice tvrdého, ale relativně lehkého plastu dokáže přepravka pojmout až čtyřicet decimetrů krychlových obsahu. Distribuci masa do domácností už nic nestojí v cestě, přepravka vypomůže během celého procesu transportu masa přes sklad, velkoobchod a pulty maloobchodů až přímo k zákazníkovi.
autor:
Jiří Novák
marketingový specialista