Využijte krabice na míru s potiskem k propagaci své značky

Využijte krabice na míru s potiskem k propagaci své značky

Krabice. Malé, velké, čtvercové, obdélníkové, každému se hodí nějaké jiné. Proto spousta firem využívá krabice na míru. Ale krabice může sloužit i k jiným věcem než jen k perfektnímu zabalení zboží.

Krabice na míru má spoustu výhod. Šetří peníze díky lepšímu zabalení zboží. Krabice na zboží prostě lépe pasuje, čímž šetříte nejen na výplňových materiálech, kterých nepotřebujete tolik, ale s menšími a lépe tvarovanými obaly šetříte místo i při skladování.

Obal vaší značce pomůže i jiným způsobem. Dá se potisknout. To samozřejmě není žádná novinka a většina firem, které si nechávají dodávat krabice na míru toho využívá. Zkuste se ale někdy zamyslet, co všechno na krabici můžete dát. Umístit na ni jen své logo je totiž plýtvání potenciálem.

Pokud prodáváte výrobky, které si musí zákazník doma sám složit nebo jinak zprovoznit, můžete na krabici natisknout návod k použití či sestavení. Nejenže je na krabici hezky vidět a nestane se, že by se návod ztratil, ale navíc ušetříte náklady spojené s tištěním papírového návodu uvnitř krabice. Ale pozor, pokud by měl být návod příliš složitý a má hodně kroků (více než tak 5-8) tak rozhodně potiskem klasický papírový návod uvnitř krabice nenahrazujte. Zákazník si bude chtít návodem listovat a osahat si ho v ruce a to s tvrdým kartonem moc dobře nejde. Stejně tak není krabice vhodným médiem, pokud je příliš velká. Z dvoumetrové krabice od skříně nikdo návod na sestavení luštit nechce.

Další tip už je univerzální a měl by doplňovat natištěné logo. Když si dáváte na krabici potisk, doplňte ho i vašimi konkurenčními výhodami nebo sloganem. Zkrátka čímkoli, co máte na webu, propagačních materiálech nebo třeba vizitkách. To, co chcete, aby si zákazníci a partněři pamatovali. Pracujte s obalem jako s dalším propagačním materiálem. Zvýšíte povědomí o značce a vašich výhodách, hodnotách nebo dalších službách.