POZOR. Ve středu 1. a 8. května 2024 bude prodejna zavřená. Děkujeme za pochopení.

Potisk doypack sáčků se zipem

Publikováno: 18. 8. 2022

O výhodách doypack zip sáčků na potraviny jsme psali již několikrát. Teď si ukážeme, jak z tohoto obalu vytěžit po designové stránce maximum. A nemusí to být ani moc drahé.

 

Razítko - levné & efektní

Prodáváte domácí produkty v menších objemech, ale i tak byste zákazníkům rádi dopřáli zážitek z pěkně zabaleného zboží? Sáhněte po sáčcích z kraftového papíru a vaši značku na ně jednoduše natiskněte pomocí razítka. Natisknout  můžete vaše logo, nebo nápisy typu "Home made", "Vyrobeno s láskou" ale bát se nemusíte ani rozsáhlejší grafiky (razítka mohou být i velká) Jen nezapomeňte sáček vždy potisknout ještě před naplněním.

Razítkem můžete tisknout buď přímo na sáček (pokud má povrchovou vrstvu z papíru) a nebo na papírovou visačku, kterou pak k sáčku přivážete pomocí bavlněného provázku nebo ozdobné stužky.

Pečlivým balením dáte kupujícím najevo, že vám na nich záleží. Mimo to mohou pak vaše produkty předávat jako dárky svým blízkým. Rodinné firmy a domácí potraviny se těší u zákazníků velké oblibě a právě cenově nenáročné zato však pečlivě provedené balení pomůže toto vnímání podpořit. 

Visačka nechá vyniknout obsah

Atraktivně vypadající produkty jako jsou koupelové směsi, sušené ovoce nebo granola vypadají hezky v průhledných sáčcích. Jak to ale vyřešit s potiskem? Pokud vám obyčejná samolepicí etiketa připadá fádní, zkuste visačky. S netradičním papírem nebo zajímavou grafikou může být výsledek opravdu povedený. 


Visačky snadno natisknete pomocí běžné domácí tiskárny. Zkombinovat můžete i více druhů papíru (například průhledný, barevný, ruční, ...), zajímavě také bude vypadat zoubkovaný nebo vlnkovaný ořez.

Tento druh značení sáčků je sice trochu pracnější, ale na zákazníky udělá dojem.

Samolepicí etiketa - i klasika dokáže překpavit

Samolepicí etikety jsou asi nejběžnějším způsobem značení sáčků. Přesto ale můžou být velice originální a pomohou vám odlišit se a dostat do povědomí. U nálepek hraje nejdůležitější roli dobrá grafika. Nebojte se tedy zkusit nějaké netradiční zpracování. Oživit se dá samolepka efektním výsekem ale také neobvyklým umístěním na sáčku. Proč například nenalepit label přes boční okraj sáčku? V tomto případě je vhodné sáček po naplnění nad zipem svařit pomocí svářečky fólií, aby měli zákazníci jistotu, že obal je před otevřením neporušený.

Naopak když sáčku přelepíte nálepkou horní okraj, plní funkci "pečeti" už sama etiketa. Navíc tak získáte oboustranný potisk za cenu jednostranného. Dopředu dejte název a logo a na druhou část samolepky (ta bude po nalepení vzadu) složení, webovou adresu a další podrobnosti.

 

 

Papírový header - velký oblíbenec

Další často používanou možností brandingu je tzv. "header". Jistě je znáte. Je to potištěná kartička z tvrdšího papíru s přehybem přicvaknutá přes horní okraj sáčků pomocí spony nebo kovového očka. Tento přebal má hned několik výhod. Za prvé - nemusí bý vůbec drahý. Za druhé - zajistí zapečetění sáčku i bez použití svářečky. A za třetí - balení je snadné a rychlé.

Formáty headrů mohou být různé - od úzkých pruhů na výšku přes čtvercové až po obdélníky umístěné přes celou šířku sáčku.

Potisk - bezkonkurenční variabilita

Výhody potisku jsou zřejmé. Grafika může zabírat buď velkou část nebo dokonce celou plochu sáčku. Balení se obejde bez lepení, děrování nebo přivazování. A potisk dodá produktu profi vzhled.

U tisku na sáčky je klíčové, zda se provádí před nebo po finálním dokončení sáčku. Tisk předem (na prvním snímku) má neomezené možnosti pokud jde o tisknutelnou plochu (včetně okrajů i prostoru zipového uzávěru). Je možné zvolit libovolné barvy včetně specialit jako jsou metalické barvy, lesklý parciální lak atp. Tento druh tisku je však vhodný pouze pro velký náklad. 

Pokud hledáte dostupnější variantu potisku, je pro vás chytrým řešením potisk již hotových sáčků (druhý a třetí snímek). Také v tomto případě si můžete vybrat, jestli je necháte potisknout jednobarevně nebo vícebarevně. Počítejte však s tím, že návrh je třeba přizpůsobit tiskové ploše sáčků - nesmí tedy zasahovat až ke krajům a ani do oblasti zipu.

 

Pokud si stále nejste jistí, kterou variantu brandingu sáčků zvolit, neváhejte se na nás obrátit e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na +420 800 377 773. Rádi vám poradíme jak s výběrem sáčků tak s optimálním způsobem brandingu a jsme schopni dodat i grafické návrhy.

 

autor:
Pavla Lébrová

marketingový specialista


Související zboží